hilal3205_ Uykusuzannee29 o damlanın. İçinde anason diye bir tür uyuşturucu var canım Doktorlar pek önermiyor
Kadernur Uykusuzannee29 caim bizde 3 aylığix ve asla ne gece ne gunduz cocuk 5 dk kucagimda kestiriyo onu uyku saniyor uyumuyor ama bu donemlerde normal o dedigin icin cok erken