Bugun test yaptırdk influenza a pozitif domız gribi dediler. Sadece oseflue toz yazdılar yoğurtla karıştrıp yediriyorum. Ama önceki postlara baktım enfluvir şurup kullanmış herkes acaba eksikmi ilac yazıldı bıze? Doktorda testten pozıtıfse gel ona özel bi şurup yazcam dedi ama şifreli recete oldgu için eczanede gordm ne oldgnu