Benim 40 ım cıktı kanamam bitti 5 gun sonra regl oldum bu ay regl olur mu yoksa olmaz mı düzensizlik falan olurmu sütten olmama mevzusu olur mu ?? Cunku 1 kere oldum artık her ay regl beklemelimiyim ?? Yazdığımı ben anlamadım ama siz anlamışsınızdır insallah 🤣🥰