Kikiriki sağlık ocağına gittim ben genelde bu ay doktora gitmedim daha canım önümüzde ki hafta kalça çıkığı ve göz muayenesi için gidicem. Ben kendi sütümle besliyorum arada nadir de olsa dışarı çıktığımda ya da o gün doymamış gibi hissettiğimde mama veriyorum. Ama bebek boy kilo tablosuna baktığımda normal aralıklarda gözüküyor zaten ebemizde gayet sağlıklı buldu hiçte bi şey demedi bununla ilgili.