Yenianne05 3 aylık bebegim var ishal oldu ve bugün ögleden beridir yanagı Bi kızarık napacagımı bilemedim sebebi nedir acaba
Ttugbaa Yenianne05 egzama olabilir canım benim bebeğimdede var beyaz benek gibi lekeler yanık gibi değişik seyler çok kuru cilt karışım krem kullanıyorum ben
Ttugbaa Yenianne05 inşallah değildir bizimki böyleydi kabarcık yada ele gelen bşey yoktu ama kıpkırmızı oluyodu özellikle sırtı elimi değince anlıyodum o kırzaran yer sıcak oluyodu