ZerrinGeyik olabilir belkide. Benim kızım da aşırı hareketli. Şuan 25 aylık. Ama her şeyi erken oldu. Sanırım hareketliliği ve yaramazlılığından 🙈erkek çocuklarını cebinden çıkarır o derece diyebilirim😂kızım yemeğini güzel yer maşallah diyim. Dışardan hep bu kız bu kadar hareketli olmasa toparlak olurdu diyorlar. 2 saniye oturmaz. Kilosu boyu normal sağlığımız yerinde şükürler olsun.