Merhabalar , benoım bebegımde 2 aylık sorum şu sabah bebegınızı kendınız mı kaldırıyorsunuz uyanmadını mı beklıyorsunuz ? Uzmanlar 08.30 u gecmesın dıyor ama bazen uykusunu almamıs oluyor benım bebegım sabah uykusuna bıraz duskun sanırım bugun ben 11 de yandırdım. Aksam sabah kalkısına gore mı hareket edıyosunuz mesela 09.00 -21.00 gibi. İyice kılp aldı bende yatagına yatırıp uzanıyorum artık kollarım felç çünkü. bu konu hakkında fikri olan var mı?