Crebros kullananan varmı anneler 😞 alerji olmuşum tüm vücudum kabarıyo doktar gittim bu ilacı verdi. Uyku yaptığı için gece yatarken iç dedi bende hereyim kabardığı için öğlen 1 de içtim .2 saatte etkisini gösterdi kabarcıklar gitti ama şimdi tekrar kaşınıyorum kabarcıklanıyorım gece gece bide acaba simdi ilacı içsem nolur sadece gecesen geceye demitşi yani gündüzde hangi saatte içersen ertrsi günde o saatte iç demişti