Ben babynet varya onu açıp besigine yorgan gibi yaydim baş kısmınin altına yumuşak battaniyesini katlayip koydum yüksek oldu bronsitken hırıltı da uyguladım hala devam ediyorum başı yüksekte daha iyi uyuyo ama yastık kullanmadım hiç. Reflü yatagi görüyor bir nevi