Zk-mommy Gulumseyememdedim bibs, avent, wee emzikleri denedim bende tutmadı pıt diye atiyo ağzından sanki ağzının içine kalabalık ediyor gibi suratını eksitiyo 😅 bide onu deneyim bari en kötü
Zk-mommy Uzaybaby beni göremediği zaman hep mizirdaniyor, bı sessizlik olduysa anlıyorum ki parmağı ağzında resmen paranoyak oldum bugün, sessizlik oldu mu koşarak yanına gidiyorum parmağını ağzından çekmek için 😅
Zk-mommy Sess yani aslında o bizde de oluyor gibi mesela alyansi diğer parmağa takınca daha sıkı duruyor gibi belki sonradan da inceliyordur 😅