Kızlar belli aranızda kuaför olan yada başına gelen vardır
bugün saçıma açma boyama işlemi uygulandı açma işlemi olduktan sonra yıkama setinde diplere boyası sürüldü ve sadece 10 15 dk kaldı şuan saç derimde 8 10 yer yara gibi kabuk bağlamış bu nasıl geçer lütfen yardım