mombeto bana Burdada yaşadığım yerdedir birçok insan şey dedi küçücük çocuğu niye hemen ayırdın kendinden işte onun sana ihtiyacı var kokuna ihtiyacı var vs ama yaptığımdan pişman değilim 2.ye çocuğum olsa yine 4.ayda ayırırım Hiçbir şekilde zorluk çekmedim hemen alıştı o rahat yatıyor biz rahat yatıyoruz daha ne olsun diş zamanları da dahil gerekirse 40sefer kalkıyorum yine de yanıma yatırmıyorum herkes yerinde yatmalı modundayım🤗