Ladybugs Bebegım 1 yaşına geldi 11 aylık hala doğum parası yatmadı e devlette ödeme aşamasında görünüyor bu sorunu yaşayan var mı ne yapmalıyım
Yorgunannee_dd Ladybugs öyle yazıyor ama yatmıştır ptt ye gidin. Benim yatmış çektiğim halde ödeme aşamasında diyor hala
neslicanben Ladybugs canım ödeme aşamasında diyor ama yatıyor. Sen boşa beklemişsin 🤭 bende de öyle diyordu 2.ay gittim aldım
Ladybugs Melek20211 siz kaç aylıkken algını suan alabılır mıyım gitsem yoksa vermezler mi geri aldılarsa
GizemNilo Büyük ihtimalle paranız yatttı ama siz çekmediğiniz için geri almış olabilirler.Öğrenmenizde fayda var.Benimde ödeme aşamasında diyordu.PTT ye uğrayıp sordum ödemeyi aldım
GizemNilo Ladybugs Bana da kuzenim söylemişti tekrar başvurduk filan diye.Siz yine bir PTT ye danışın yanlış bilgi vermek istemem
_YanakReisinAnnesii Ladybugs tam emin olmamakla birlikte yattıktan sonra 5 ay içerisinde almak gerekiyor diye biliyorum ben ama siz yine de bi ptt ye sorun inşallah verirler 🙏