Prensescik 2 sezaryanimdan sonra göbegim kaldı 2 sinin arasida kısa oldu iyice kafama takiyorum bu kilolarımı varmı çabuk kilo vermemi saglicak garantilİ kürleriniz tarifleriniz vs çok iyi olur
seevika Prensescik kür vs işe yaramıyo sıkılaşmadan kilo verincede sarkma oluyo mecbur spor yapılması gerekiyo bende göbeğimden kurtulmaya çalışıyorum spor yapıyorum hem tüm vucut hem karın çalışıyorum inşşallah yaza kadar gider göbeğim
Degerli_anne Prensescik eğer sade soda seviyorsanız ayran kürünü deneyin ben sevmediğim için içemiyorum