Merhaba,
Bebeğim 1 yaşında ve yumurta alerjisi var. Doktor aşının hastanede ve doktor kontrolünde yapılması gerektiğini söyledi ve hastane önerdi. Fakat gittiğim hastaneler riskli olduğunu yapamayacaklarını ve başka hastaneye gitmem gerektiğini söylediler. Şuan hastane hastane geziyoruz resmen ve herkes biyere yönlendiriyor. Bu durumu yaşayan ve bize hastane doktor konusunda yardımcı olabilir misiniz