Arkdslar ben sezaryen doğumdan sonra kabız olurum da dikişlerim acır diye korkumdan hep çorba ile beslendim belli bı süre, bir de bol meyve yedim, su ictm. çok faydasını gördüm. Ne zaman kati beslenmeye başladım biraz katilasti . Çorbada içsem çok kar etmedi. Bu arkdsn da dediği gibi posa lif olustrck besinler çok etkili