ipekile Merhaba sevgili anneler.yarin kizimiza dogumgunu partisi yapacaktik.instagramda ecekids adli hesaptan bir elbise siparis ettim.bana uyduruktan bir tisort gondermisler.acaba kargo hatasimi dedim.yazdim.gordukleri halde cevap vermediler.aradim surekli mesgule attilar.neler neler yazdim birine bile cevap vermediler.ama surekli.hikaye paylasip fotograflarin altindaki.yorumlarq cevap yaziyorlar. Bulundugum sehirde cok secenegim yok diye ilknefa instagramdan alisveris yapaym dedim.sanirim son olacak.ama onlarin o sahtekarligini da yanina birakmayacagim.bence herturlu yanlista sessiz kalarak yayginlasmasini saglariz.bence sessiz kalmayalim.ecekids sayfasindan urun almayin.asla tavsiye etmem.
Senayli ipekile Waikiki de falan mutlaka bulursunuz bi bakın isterseniz. İnstgramdan hiç alışveriş yapmadım yaparsamda önce google da sikayet var sitesine bakıyorum bir şikayet varmı diye.
Auroraa ipekile paylaşımlar varsa altlarına yazıp durumu anlatsanız etkili olur, bide e devletten tüketici haklarına girip şikayet edebilirsiniz havale ödeme faturalarının fotoğraflarını da eklerseniz mutlaka ceza alırlar
ipekile Senayli bende ilkkez aldim.almaz olaydim.oyle heves ettimki dusunemedim o anda.normalde de trendyoldan falan bisey alsam didiklerim bazen gorseldekilerden farkli geliyo diye.butun hevesim kacti gitti
ipekile Hep_mi_uykusuz yok maalesef. Kiyafetin rengine uyumlu balonlar bile almistim. O kadar kizgin ve uzgunumki anlatamam
Mom54554 ipekile yorumları pek yokmuş aslında ve sayfası da çok şüpheli duruyor zaten, ilk önce yprumlara ,müşterilerin memnuniyetleri nasıl ,varmı , onlara da bakıp alın bundan sonra, sizin adınıza çok üzüldüm 🙁
ipekile Mom54554 bir anda bir heyecaa aldim.normalde tyoldan bisey alinca falan didiklerim girseldeki gibi cikmiyo diye.resmen basiretim baglandi sanki
Berilinannesi_ ipekile Bende kızımın doğum günü elbisesini instagramdan aldım çok araştırdım sorular sordum sayfaya müşteri memnuniyetine baktım çok şükür güzel çıktı. Hatta normal elbise değil de tütü takımıydı. Hevesiniz kursağınızda kalmıştır üzüldüm açıkçası, inşallah halledebilirsiniz. Bu arada iyi ki doğmuş minik 🌸
Mom54554 ipekile insanları kandırmayı nasıl biliyorlar ama ya , sonra da yapılan yorumları şikayetleri siliyorlar 😑😑😑
PoYraZ10_ ipekile bende üzüldüm adınıza . Umarim yine içinize sinen güzel bir elbise ayarlayabilirsiniz . Gittim şikayet ettim geldim sayfayı ..
Umay16htckbr05 ipekile Instagram da dolandici ifşa sayfasi var sorununuz için yardımcı olacaklardır . Ve hatırladığım kadarı ile alışveriş yaptığınız sayfa için daha önce çok şikayet olduğu için sürekli uyarı yapmışlardı. En azından birşey alırken oradaki güvenilir sayfalar işe yarıyor