Kahroluyorum arkadaşlar, böyle haberleri görünce, çocukların ruh hastaları yüzünden annesiz kaldıklarını gördükçe kahroluyorum.. Ne zaman bitecek tüm bunlar bitecek mi? Nasıl bi gelecek bekliyor bizim çocuklarımızı düşündükçe içim daralıyor. Aklım hep ömür hemşirenin kızında 😔