Mmeelliikkeee benim oğlumda 4 aylık ilk doğum yaptığım zamanlardaki gibi göğsüm hemen süt dolmuyor, suan benimki de yumuşak ama süt var öyle düşünmeyin artık vücüdümüz bebegımızın doyduğu kadar süt ürettiği icin öyle yumusak. 5 saat emzirmesem benimde şişiypr ama normalde hep yumuşak be süt var, memem yumuşak sütüm azaldı değil, bebegımn doyduğu kadar süt ürettiği icin öyle