1PrensAnnesiiiii Hiç kıskançlık yaşamadı kızım.farkında olduğu için kardeşinin muhtaçlığını ayrıştırma yapabiliyor anne ben kendim yer,içer, tuvalet ihtiyacımı kendim yapar temizlerim bu ufacık napsın sana bana babama muhtaç der yaş 8 3.sınıf öğrencisi ama dersleride aynı şekilde pekiyi nerede kolej sınavı görse anne lütfen bu sınava girim der ve başarılar aldı dinlemesi konuşması kendinden büyük düşünceleri var der çevrem o yüzden kızım benim elim ayağım bitanem çok anlayışlıdır ama aileler de önemli 2.coçukda ilk çocuğu boşlama yapmıcan hissetirmicen zaten bebek olduğunu muhtaç olduğunu kabull ettircen ilk çocuğa konuşcan vs.vs.aile yeni bir çocuk için evde ki diğer çocuğu da yönetmesi fikirini dinlemesi onunda birey olduğunu göz önünde bulundurarak her fırsatta sen kardeşin için ne düşünüyorsun nasıl yapalım herşeyi sormak onun var olduğunu önemsendiğini hissetirmek gerekiyor.