Merhaba canım anneler..
oğlum 27 günlük, ilk 10 gün gayet iyiydik sonraları garip bir öksürük başladı, üşütmüş olabileceğini düşündüm çok ciddiye almadım
Son günlerde nöbet şeklinde öksürüyor, 7-8 defa öksürüp tıkanıyor
öyle fışkırır tarza bir kusması yok ama ağzı hep dolu sanki içtiği bütün süt geri geliyor gibi
bütün bu şikayetlerimi aldım sağlık ocağına gittim bugün
Doktor ciğerlerini dinledi bir sorun yok dedi ama daha bir aylık bebek için bu öksürük normal değil dedi, reflüden şüphelendi
yarına randevu aldık ama size de sormak isterim, bebeğinizde ne gibi belirtiler oldu, biraz endişeliyim açıkçası, beni aydınlatır mısınız pliss 🤦♀️