Kızlar selam 35 günlük kız bebeğim var 4-5 gündür özellikle akşamları memeyi emerken ağlıyor ve daha tutmuyor zor tutuyor uyuyup uyandıktan sonra güçle içiyor ama neden böyle yapıyor anlamadım ve emerken uyuya kalıyor doyuyor mu anlamıyorum ki kafama takıldı var mı böyle olan aranızda