Kızlar merhaba çok ciddi dudak kuruluğum var dudağımın iki yanında egzama gibi kırmızılıklar çıktı ne ile nemlendirirsem nemlendireyim olmuyo şuan en yoğun krem olan vazelin kullanıyorum ama yok banamısın demiyor dudak balmları dışında bana önerebileceğiniz birşey varmı kaç aydır böyle dr gitmek istemiyorum :(