Kadersizxww sütçüden aldığınız çiğ süt oluyor. Bir cok bakteri ve virüs bulundurma ihtimali var. Tabi satanin hayvana ne kadar antibiyotik bastığı da onun insafına kalmış oluyor. Kaynatinca hem icindeki yararli seyleri öldürüyor hem de sütü yeterince steril hala getiremiyorsunuz.
Pastörizasyon bizim evde yapamayacağımız bir islem.