Aybuke_ Ben eczaneden suluk aldim kizima su vermek icin cam saniyodum ama plastikmis sizce cam mi olmasi daha iyi gidip birde cam mi alayim bana yardmci olursaniz cok sevinirm
yumosbebe Aybuke_ sağlık açısından tabiki cam daha iyi diyor doktorlar ama benim Kızım biberonu içince fırlattığı için cam kullanamıyorum 🤷♀️
Janss Aybuke_ Markanın detaylsrına bakın . Cam daha sağlıklı ama içerisinde zararlı kimyasalların olmadığı plastikler de kullanılabilinir . Plastikler sıcak sıvıyla birleştiklerinde içerisindeki zararlı maddeleri karıştırıyorlar sadece su için kullanacaksanız sorun olacağını düşünmüyorum .
Zeytinli Aybuke_ camın kırılma riski var. Bebekler sürekli atıyor. Suyu içinde tutmaz sık sık değiştirirseniz cam olmasına gerek yok bence.
Aybuke_ Ugggg valla normal plastik gibi duruyo bende supheye suatum yeni alsam o evde bos olcak korkuym plastik zararli diye sadece suya kullanicamama bilmiyorumki
Enise Aybuke_ cam her zaman daha sağlıklıdır diye birşey yok bayanlar ben de eczanede çalışıyordum kızıma aventin biberonlarını aldım sağdığımız sütü cam biberona koyup verince oradaki bazı bakteriler cama yapışıp gelmiyor ama plastikte aynı şey söz konusu değil ve sağlıklı plastikten yapılıyor
Janss Aybuke_ Bence olmaz 😌Bpa bha içeriyor mu bi bakın , bir de kaynatmayın biberonu . Su kaynadıktan sonra altını kapatıp ılıktan sıcağa dönükken içine koyun,bir de biberon temizleyicilerle yıkarsanız mis gibi olur 😌
Ugggg Aybuke_ kaç aylık demiştim eğer 6 ayı gectiyseniz sağa sola atabilir bence kullan temizliğine dikkat et tabi hic içine sinmediyse cam alirsin