Prenses070219 ben 4 aylıkken falan yavaş yavaş bırakmıştım şöyle yaptım, önce bir kolunu kundağın dışında bırakıp uyurken sıçrayıp kendini uyandırmasın diye dışarda kalan kolunu elimle tuttum uykuya dalınca bıraktım, sonra bunu birkaç gün üst üste yapıp her seferinde biraz daha gevşek tuttum ondan rahatsız olmamaya başlayınca diğer kolunu da çıkarıp yine bir süre elimle iki kolunu da tuttum her gün biraz daha rahat bıraktım öyle öyle alışmış oldu