Slda35 Süt gelmemesi için napmam gerekiyor?Gündüz hiç istemiyor artık ama gece 2 3 kez uyandığında emziriyorum.Onu da mı yapmamak lazım?Adaçayı içiyorum 2 fincan.Buz koyuyorum.Bugün 3.günüm ama gece dolmuş oluyor göğsüm.Bu arada 18 aylık
Kaan01 Slda35 bnm.oglum 16 aylik ve ben 1 hafta once sutten kestim hala sut var ayni sizin gibiudi sadece gece emiyordu
benkullanici07 Slda35 adacayi ve buz koyarak bi nevi vucudunuzu dinlendirmis oluyorsunuz 🤣birde geceleri duzenli uyuyorsanuz vucut ister istemez süt uretir ozellikle geceleri. Aslinda daha kucuk 2 yasina nadar emzirseydiniz boyle devam ederken
Kuzucugunannesi Slda35 sütten kesmek istiosaniz göğüs dolmasina ve sütün azalmasina birebir yardımcı oluyor bm yaptim cok iyi geldi taze nanaeyi saplariyla beraber buzluga atin donsun sonra onu göğsünuze birakin yarim saat o cozulduyse buzluga atin diger parçasıni bırakın birebir
Slda35 benkullanici07 adaçayı ve buz sütün azalmasını sağlar.Dinlendirdiğini ilk defa duydum.Biz böyle uygun gördük.Siz emzirin istediğiniz kadar olur mu?
Kaan01 Slda35 bitmedi iste daha bnde bekliyorum tam 1 hafta oldu ilk gunler cok agdiyordu rahatlatack kadar sagdim simdi agrimiyor
benkullanici07 Slda35 ne kadar kötü kalbiniz var size hicbi kötü yaklasimda bulunmadim Allah bildigi yapsin