Kizlar bebeğim 4 günlük sarılık başlamış bugün söyledi doktor ilk bebeğim ,bugün uyuma saati uzadı uyanırken zorlanıyor yüzünde hafif sarılık var ,doktor iki saate bir emzir dedi ama buna ek ne yapabilirim lütfen yardımcı olun . Ve korkmam gereken bir şey mi içim çok huzursuz korkuyorum kızıma bir şey olacak diye nolur yardımcı olun