Erdemir Toplu olarak yazayım. Diş eti oluşmaya başladıktan sonra uzun bir süre huzursuzluk, iştahsızlık, ishal ve ateş olabilir. Rahat 15 gün sürüyor. Sonra diş etleri şişiyor ve huzursuzluk devam ediyor. Dişinin patlaması bebekten bebeğe fark ediyor ama hemen patlarsa bayağı bir rahatlıyor. Memede uyumak istemesi anne sütü diş etlerine iyi geliyor o yüzden. Onun yerine dişinin kaşınmasına yardımcı olabilirsiniz. Diş granürleri var onlardan alabilirsiniz. Zeytinyağı ve karanfil yapabilirsiniz. Dişi patladıktan sonra kaşınmalar devam ediyor. Son dişi çıkıncaya kadar kaşınacak ve huzursuzluk olacak maalesef. Ateşini takip edin. 38 i geçirmemeye çalışın. Bu süreçte her çocuk ishal olacak diye bir şey yok. Kabız da olabilir. İştahını da düzeltmek için mama ya da memeden önce dişlerini parmağınızla kaşıyın. Onu biraz rahatlatın. Sonra besleyin.