Alpgdd Ben de Turkce ogretmeniyim. 2. Dil egitiminin 5 yasindan itibaren verilmesi taraftariyim. Iki dilli cocuklarda dil karmasasina yol acabiliyor erken donemde verilen 2. Dil egitimi. Bu konuda yazilmis makaleler var bir arastirin isterseniz. Sevgiler😊