zeynepbali04 banada kaynanam kız çocuğu midesi birsey olur dedi bı ot ismi dedi onu ver diye de o kadar saçma şeydi ki aklımda bile tutamadum görümcem vermiş o ottan kızına doğdu gün öyle yatmislae hastanedikiler imrenmis o da ben ona ilaç verdim demiş bence bilmiyornda yenidoğana öyle birşey vermek bana doğru gelmiyor ben zaten böyle bana fikirle gelene gazlı olsun birşey olmaz diyordum öyle de yaptm birşey vermedim çocuğa yanlışlıkla zarar vermekte var ucunda bilmiyorum belki ben yanlış düşünüyorum ama benim düşüncem o yönde