Surprizkutusu Dilini çıkarabiliyor, emerken cuk cuk ses oluyor, meme reddi zaman zaman yaşıyor ama uyurken falan gayet guzel emiyor. 4,5 aylık. 5.ay kontrolünde soracagim doktora da. Sizin fikriniz nedir
nur-nr_123 Surprizkutusu hiç kalkmıyor dili sanırım cnm bizimde böyled dilbağı var büyük ihtimal bu dil bağının da kademeleri varmış
Mircet Surprizkutusu benim kızımda da vardı kestirdik 4 günlüktü konuşmasını etkiler emmesini etkiler demişti doktor görümcemin oglundada var iki buçuk yaşında oldu konuşması geri sünnet ederken onuda keselim demiş doktor
Bebegimm1 Surprizkutusu tam anlayamadm ama söyle soylim eger memeyi tam kavrayamiyorsa doktor hemen mudahale ediyor bana 3 şey saydi emerken ve ek gidada ileride konusmada bunlardan biri olursa kesilir dedi sizde doktora danisin hastaneyi arayip bilgi alin hangi bolum bakiyormuş
Surprizkutusu nur-nr_123 yani kalkıyor ama böyle alttaki o şerit görünüyor, şeritin olmasi normal mi bilemedim
Surprizkutusu deleted706 genel muayenelerde bakmıştı ama bisey demedi hic. Ben kendi kendime suphelendim. Memeyi kavriyor ama o ara ara gelen cuk cuk sesinden suphelendim
nur-nr_123 Surprizkutusu kuzum kalkıyor bizimkide ama tam kapalı sanırım dil bağının geride olması lazım bziim farkedilmedi mesela göğüslerm hep yara oldu bnm
Surprizkutusu nur-nr_123 bi göstereceğim insallah ya deleted706 Suana kadar bi zararini gormedim yani emebiliyor gelisimsel bir sey yok ama ileride konusma açısından falan kafama taktim
nur-nr_123 Surprizkutusu bizimkide emiyordu kilosu hala öde ginder 14 aylıkken farkedildi 18 aylıkken peltek konuşma vs olunca biz kestirdk ama devlettekiler genel dedi direk biz özelde klinikte kestirdik ileriyi beklemeni tavsiye etmm kestireceksen küçükken kestir hemn kesiyorlar kan bile olmuyor büyünce zorlaşıyor 21 Aylıkken kestirdik çünkü biz
mmek_2014 Dil bagı bu canım benim oglumda da var 13 aylık şu an. Doktor kestirmeye gerek yok dedi. Dilini rahatça dışarı çıkarabiliyor ve hareket ettirebiliyorsa gerek yokmuş o yüzden kestirmedik bizde.
Surprizkutusu mmek_2014 yani dil bağı olsa bile mudahale edilmesine gerek olmuyor mu bazi durumlarda?
Ozge_AyazEfee Surprizkutusu Dil bağı var bebeğiniz de. Oğlumda da vardı. Doğumda farketmişti Dr umuz. İstersen hemen yapalım istersen hecelemeye başlayınca gidişata göre bakalım dedi. Sonra 3 buçuk aylıkken sünnet yaptırmaya karar verince ikisi Bi arada çıksın dedik. Zaten çok kısa ve acısız bir işlem. Bebeğiniz kaç aylık? Bi an önce Dr a gösterin isterseniz. Çünkü belli bir aydan sonra anestezi ile kesilmesi gerekebilir.
Surprizkutusu nur-nr_123 ya evet oyle bisey varsa hemen olsun bitsin isterim büyüdükçe daha zor olur diye tahmin ediyorum
mmek_2014 Surprizkutusu bizim doktorumuz öyle demişti bize. Dilini dışarı çıkarabiliyor emerken bir sorun yaşamıyorsa gerek yokmuş. Daha ileri seviyedeki durumlar için müdahale gerekiyormuş. Benim oglum şu an 13 aylık bir sorun yaşamadık şimdiye kadar
nur-nr_123 Surprizkutusu evet çünkü hiç kimse büyük olduğu için uyutmadan kesmek istemedi bizde klinikte kestirdik dilini çıkartıyordu emmesi vs çok iyiydi zaten kimse farketmedi bnde dahil mesela 16 aylıkken geip oldu memlektte sıradan bir doktor farketti konuşma bozukluğu olunca bn istemedim kestirdik
Ardenst Mircet merhaba kestirdiğinizde ne kadarlıktı bebeğiniz benm bebeğimde de var 6aydan önce önermiyorum dedi doktor ama ben beklemek istemiyorum
Surprizkutusu Bebegimm1 cerrahi sanırım ama once kendi doktoruna götüreceğim zat3n az kaldi aylık muayenesine teşekkür ederim