Tuti29 Sipariş vericem ama yorumlarda göz yakıyor diyor. Kızımda atopik dermatit var. Kullananlar yorum yapabilir mi ?
hellomom Tuti29 bence yakmıyor denedim, ama kızıma göre yakıyor. Gözüne her geldiğinde yakıyor diyor. Bilemedim o yüzden bende. Ama sanırım biraz yakma yapıyor çünkü bikere dalin mi bişey kullanmıştık yaktı dln dememişti.
[silindi] Tuti29 ya oğlumda çıldırıyor sanırım yakıyor sebamed e gectik yanma gecti stelatopia da deliriyordu gözler diyordu ,
Hande123 Tuti29 yorumlarda göz yakıyor dendiği için; kızımı fileye sırtüstü yatırıyorum saçını şampuanla köpüklüyorum bir kaç dakika bekletiyorum. çıkardığım zıbını alnına koyuyorum saçını su ile yıkarken su gözlerine gelmesin diye 2 kere bu şekilde yıkadım tek başıma bir şey olmadı