3 aylık kızımı banyo yaptırırken genzine su gitti baya böyle tıkandı 3 -4 saniye sonra ağladı ama nefesi kesilircesine. Kendine geldi falan süt içti ağlaya ağlaya. Sonra o içtiği sütü komple kustu çok korkuyorum bişey olurmu yani rengi nefesi falan yerinde ama aç olduğu halde neden hepsini kustu çok suclu hissediyorum kendimi😰😰😰😰😰