Cnroglm Bebeğim 17 günlük saat 2 den beri hiç uyumadı uyutuyorum saniyesinde ağlayarak sıçrıyor bir yeri ağrıyor ama neresi bilmiyorum bugün doktor kontrolümüzde vardı hiçbir sıkıntı yoktu doktora yazdım ama cevap vermedi yarın devam ederse doktora gidicem. Gaz sancısı olduğunu düşünüyorum gaz çıkarıyor kaka da yaptı. Ya kulak ağrısı ya karın ağrısı diye düşünüyorum sütümü kulağına damlattım bugünden beri 3 kere ama değişen bir şey yok. Elimden bir şey gelmiyor çok kötü hissediyorum kendimi
Mehmetmirza Cnroglm sütü keşke kulağına damlatmasaydınız 😏 gaz çıkarsa bile gaz sancısı olabilir bacaklarını kendine doğru çekip kasiyorsa ellerini yumruk yapıp ağlıyorsa gazdandir. Gaz damlaniz yoksa kendiniz kimyon çayı yapıp için şimdi onun dışında ben sıcak havlu koyuyordum sancısını geçiriyordu . Umarım en kısa zamanda geçer kendinizi kötü hissetmeyin hepimiz yaşadık aynılarını inanın geçiyor 💮
Sucukluyumurta11 Cnroglm daha çok küçük annesi herşeye ağlayabilir. Ama genel olarak ya açtır, ya gazdır, ya altı kirlidir. Eğer kucağında dik dururken ağlamıyorsa gazdır, kucağında da aglıyorsa ve altı temizse doymamış olabilir.
Cnroglm Mehmetmirza çok teşekkür ederim onların hepsini yaptım gaz çıkardı üst üste 2 kere kaka yaptı ama değişen bir şey yok 🥺
Cnroglm Sucukluyumurta11 aç değil buna eminim ama gaz mı bilemedim gazını çıkarıyor alttan ve ağızdan. Kaka da yapıyor
Mehmetmirza Cnroglm kundak yapıyor musunuz ? Ben kundak yaptığımda bebeğim rahatliyor deneyin isterseniz
milenaa Emmeyi reddetmiyorsa bol bol emzirin. Kendini güvende hissetmediği için bile ağlıyor olabilir. Çıplak bir şekilde ten teması yapın, kokunuzla sakinleştirin. Henüz çok küçük ve bu dünyaya alışık değil :(
Cnroglm milenaa kurban olurum Ya 🥺 doğru söylüyorsunuz ama 17 gündür ilk defa bunu yaşıyorum ağlayarak uyanıyor denicem hemen çok teşekkür ederim 🙏🏻🙏🏻
Cnroglm Sucukluyumurta11 klima 17 gündür 7/24 açık ondan da şüphe ediyorum şu anda günlük havalandırıyorum da odayı
Semiramiss Cnroglm anne sutu tabikide cok faydali ama kulaga goze falan degil tabikide..lütfen böyle şeyler yapmayin hicbirsey yoksa bile enfeksiyona tikanmaya sebep olabilirsiniz.sut sadece cocugu doyurmak içindir.bebeklerimizin iyiligi icin bu kadar ugrasirken onlara zarar veren biz olmayalim..
Paradiseeeee Cnroglm benim oglum da ilk 15 günden sonda bi gaz başladı 1.5 ay sürdü hatta bi kere gündüz 2 de uyandı te gece 12 kadar asla uyuması çocuk kıvranıyordu hep hep ağlıyordu gazı vardı babası saatlerce karın masajı yaptı bizimki de osuruyor ve kakasını yapıyor ama o yetmiyordu malesef gazlı çocuk oldunu kaka haltı osurdu diye gazı geçmiyor ya süt yetmiyor aç ondan ağıyor kendini kıvırıyorsa gazı vardır Allah yardımcınız olsun