@Elf58 bize de 201 lira elektirik
90 lira şu
757 doğalgaz 😐😐
Doğalgaz için öneri alabilirim hanımlar bu arada az gelmesi için. Salon kapalı duruyor. 6 petek evin içi 24.8 24 oluyor. Kombi de 42 de yapmış eşim geçen ay ev ısınmıyordu. Ben bu gelen faturadan sonra 50 ye çektim kombiyi gayet cidden ısınıyor artık ev bide ben en üst katım o yüzden zor ısınıyor. Ama daha iyi önerileriniz varsa alayım