Unzile_1666 Kızım 2yas 7 aylık daha 1 2 aydır konuşmaya başladı sağlık ocagı hemşiresi otizm olabilir dedi doktora götürdüm otizm yok dedi ama acaba Bi gelişim geriliğimi var
nur-nr_123 Unzile_1666 her konuşmayan çocuk otizmi allah aşkın bazen anlamıyorum bu insanları tamm başka bir şeyi varmı varsa tamm diyeceğim ama bir konuşmasına göre bu şekilde söyleyemez doktorda yok demiş normaldir cnm başka bişey yoksa ya atıyorum ismine dönüyormu dönüyor bide doktor demiş yok diye
Ebrudefne- Unzile_1666 kızım 2 yaş 8 aylık daha tam ent konuşamıyor bizde dün doktora gittik gelişim geriliğinde uzman doktora bize bile normal dedi sorun yok dedi yani sizi anlıyor ve göz teması varsa otizm diye hemen nasıl yargıda bulunuyorlar bence gayet iyi sizinki .
Ebrudefne- Unzile_1666 İcinize sinmeyen yani varsa gelişim geriliği pediyatrisine gidin bizle güzel ilgilendiler oynamamız için oyun tavsiyeleri falan verdiler ve TV yi tamamen yasakladı .hem bir uzman görmesi acısından daha iyi olur .
susunbebekuyuyo Unzile_1666 çok popüler ya bu otizm konuşmayan yürümeyen bakmayan yemeyen ağlamayan bağırmayan kaka yapmayan her çocuk otizm valla yani gerçekten otizmli ebeveynleri ne kadar rencide edici bir durum bu herkes olmuş profosör ya sorunu dinliyo aaa cevabı buldum otizmli senin çocuğun ne kadar kolay teşhis vay be
Unzile_1666 nur-nr_123 çevre öyle söyleyince ister istemez insanın canı sıkılıyor geçmi konuşacak anlamadım ki 3 yasına geldi neredeyse daha doğru düzgün 2 kelimelik cümle si yok
nur-nr_123 Unzile_1666 kuzu işte çevredekiler yüzünden oluyor ya hani farklı helirtiler varsa bişi diyemem ama tek konuşmayla olacak şey değil arkdşımın oğlu otizm çocuk sıfır kelimesi var ismine bakmaz 3 yaşa girecek asla iletişim yok ve çok hırçın tedavi görüyorlar
Unzile_1666 Ebrudefne- hemşire öyle dedikten sonra daha dikkatli baktm göz teması kuruyor 20 30 sn arkadaşlık kurabiliyor ya işte laf olsun diye söylediği şey insanları üzebiliyor farknda değiller
Unzile_1666 susunbebekuyuyo kesinlikle katılıyorum otizmli olsada bizim çocugumuz ve dediğiniz gibi rencide edici demeyrlimde üzücü Bi durum 🤦♀️
susunbebekuyuyo Unzile_1666 bizim çocuklarımız pandemi çocuğu devamlı evdeler parka çıkartmaya korktuk kendi yaşıtlarıyla o kadar sınırlı görüştüler ki bu sebeple konuşmalar gecikti hastalıklar çoğaldı çeşitlendi böyle düşünün asosyal bizim çocuklarımız malesef
SemaK Unzile_1666 kayınvalidem, kaynım için 4,5 5 yaşında konuştu der hep. Şuan 24 yaşında mühendis ve bir geriliği yok
Ebrudefne- Unzile_1666 tabi ya insanların aklına kötü şeyler getiriyorlar inanın öyle birşey olsa anne farkeder hemen ters giden şeyleri .
Yasemin34 Unzile_1666 öyle sacmalık mi olur allah aşkına her çocuk farklı herkeste anne karnında konuşmayı öğrenmiyor Benim kızım 1 yasında bülbül gibi şakırdı herseyi anlatırdı oğlum ise 3 yasına giricek anca konuşuyor şükür bir problem de yok korkmayın
Unzile_1666 susunbebekuyuyo bende öyle oldugunu düşünüyorum evde ne kadar istemesekte tv tablet gibi gereçlere ihtiyaç duydular Bi yerden sonra biz yetemedik onlara yetişemedik o yüzden herşeyleri gecikti
Ekim-4 Unzile_1666 çok tv tablet konuşmayı geciktirirmiş, kitap okuyun masal bol bol benim ikizlerimde 15 aylık oğlum daha 1 aydır dinlemeye basladı kitabı , kedi hav hav , anne hadi, kalk ,hepsi ni kitaptan sonra söylemeye basladı bu ay
Stress Unzile_1666 benim oğlumda mart ayında 3 yaşına girecek bütün herşeyi biliyor anlıyor ama konuşmuyor anne baba dede gel git diyor ama onun haricinde birşey demiyor büyük oğlumda 3.bucuk yaşında kreşe yollamistim orda açılmıştı konuşmaya başlamıştı