biimiyomyardimet İyi akşamlar kızlar, yarın kızımı fotoğraf çekimine götüreceğiz yolda ve orada kolaylık olması için sağılmış sütlerimden kullanayım diyorum ama nasıl kullanırım nasıl çözdürüp ısıtma yaparım tecrübeli annelerden görüş istiyorum 😇😇
SeninAnnenBirMelektiYavrm biimiyomyardimet termosa sicak su koy cnm. Birde bi kap koy yanına icine atar ısıtırsın
abnztb biimiyomyardimet yarın götüreceksiniz şimdiden sütünüzü buzluktan çıkarın. Dolabın normal kısmına koyun. Yarına kadar buzu çözülmüş olur. Evden çıkmadan öncede sütü benmari usulü ısıtın. 3 saat içinde o sütü tüketmeniz gerekir. Bir de bebeğinizin içebileceği sıcaklıkta olsun, çok soğuduğu zaman içmeyebilir. Termal çantanız varsa onun içinde saklayın yoksa da bi havluya biberonu sarın çantanıza öyle koyun.
susunbebekuyuyo biimiyomyardimet termosa sıcak su koy zaten hemen çözülüyor biberona aktarırsın sütü biberonla termıstaki sıcak suya oturtursun
Rabia6025 biimiyomyardimet kesinlikle kaynar suya direkt koymayın sütün özelliği bozulur termosa ılık su koyun sütü ısıtacak ayarda bi kap alın içinde ısıtırsınız