Nrokc bu aylarda uyulmaması çok normal 4 5 aylık olduktan sonra yavaş yavaş düzene girer, doktorlar uyku damlaları veyahut çocuğu sersemletecek hiç bir şeyi önermiyorlar, bir anne olarak bende kullanılmamasından yanayım çünkü o kadar küçüklerki uyuşturmak son derece yanlış geliyor bana 🙂