Nur92 Bordo renginde erkek ve kız bebek için uygun 1 kere kullandım sadece yenidoğan aparatı da var 120 tl ürün görseldekinin aynısı https://solomombaby.com/Urun/SolomomBaby-Bordo-3-Ay-4Yas/3
Nur92 efe_cigdem kanguru işi biraz bebeğe bağlı canım benim bebeğim pek sevmedi içinde durmayı ben de kolaylık olsun diye aldım ama kullananlar için çok rahat benim bebeğim sevmedi yani yoksa çok kullanışlı bir ürün