Umutmomss evet çok zordu benim için 28 günlükken yattık hastanede ozamn en azından daha hareketsiz di rahat geçirmiştik şimdi aşırı hareketli iki gün önce ateşlenince gittik tabi damar yolu açtılar serum için hortumları çekiştirip durdu damarını sisirdi. İnşallah hastsneye yatmaniza gerek kalmaz iğnelerle geçer , tavsiye sırtına ve göğüs kafesine sıcak bez koyun sürekli çok çabuk geçiyor hırıltısi