Ademinee Alperenin_Annesi43 yok yok bağırsaklar geliştikçe süt emilimi fazla oluyor kaka sayısı düşüyor canınızı sıkmayın
mehtapmirayuygun Muhkub2016 aynı durum bende de var 5dk bulmuyor emme süresi zorlasamda itiyor kendini yada memeyi diliyle dışarı itmeye çalışıyor ama kilo alımı ıyi çok şükür 🙏
Muhkub2016 mehtapmirayuygun çok şükr cnm. İnşallah bizde iyi gidyoruz dur. Buzamana kadar kilo problemi yaşamadık şükür. Bnmki itmiyor damağında sıkıştıryor dudak büzer gibi bnde çekiyorum
busra37 Alperenin_Annesi43 peynir kesiği gibi sanırım. Bu bebeğe yaradığını gösterir sütünüzün maşaAllah
Zynpsna Alperenin_Annesi43 benim bebeğim doğduğundan beri maksimum 10 dk emer. Bu aya kadar kilo alımı iyi oldu son 2 haftayı bilemiyorum