Alp-annesi07 enfeksiyon ciddi birşey sadece ağrı olunca olmaz. Ateş,yara yerinde kötü koku, sulanma ,kendini aşırı hissetme ile gösterir. Ağrı illaki olabilir. Doğum yapalı 4.aya gireceğim hala normal iç çamaşırı giyemiyorum korkumdan😂 İlla yüksek bel olacak.