Ben çok memnunum canım doğduğundan beri sleepy ve baby turco kullandım 6 aydırda sadece turco kullanıyorum . Islak mendil hiç değiştirmedim hep baby turco doğadan kullandım. Islak mendilinide bezinide tavsiye ederim bez bi tık küçük ama slepy kullandıysan boyutları aynı sayılır. Turcoyu gece 22 de takıyorum sabah 10da çıkarıyorum sadece 1 kere sızdırdı