Azraadaa canim cok tesekkur ederim cevapladigin icin sağol ama asla jilet kullanmiyorum senelerdir agda yaptiriyorum hatta agda zamanim gelmisti bugun aksam is cikisi agdaya gidicektim oyle soyliyim,buyuk abdestimdede zorlanma yasamiyorum cok sukur hic 🤷 evet o kahve lekelenmeyi bende hamilelik belirtisi olarak biliyorum ama daha yeni bitti adetim 8-9 gun anca oldu yani oyuzden o ihtimal sifir adetim bittikten 2-3 gun sonra esimle korunmali birliktelik yasamistik esimede guveniyorum hani cunku ben ikinciyi dusunsemde o asla dusunmuyo o ihtimal suan icin benim sifir ama bakalim ne dicek ne demicek doktor buldum saat 10 da randevum var bakalim