Ebrulideniz Kızlar selamlar düdüklü fobim var. Akşamdan da ıslatıyorum ama normal tencerede 2 buçuk saatten aşağıya pişmiyor. Varmı püf noktası olan önerisi olan ☺️☺️ şimdi nohutu koydum suya yarın yapcam
-erCansu- Ebrulideniz benmde fobim var ama düsüklü tenceresiz yemek yapamıyorum olmuyor pişmiyor sürekli su ekliyorum yemegin tadı gidio falan 🤣
busra_54 Ebrulideniz fasulye yi normal tencerede pişiriyorum akşamdan ıslatıp bide un koyuyorum içine karıştırıyorum pişerken kabukları çıkmıyo. Nohutu da duduklude pişiriyorum geçen tencere de pişirim.dedim kaç saatte pişti valla duduklude hemen oluyo valla ılık.su birde karbonat atıyorum ben icine