Manafov_89 Merhaba arkadaşlar .adetime 1 hafta kala yüzüme sivilceler çıkıyor.hem de çok kötü bir şekilde.aynı sorunu yaşayan varmı.peki neden kaynaklanıyor sizce.tedavi olmam gerekirmi ki.yoksa normal mi?