Merhaba arkadaşlar bebeğim 10 buçuk aylık alkış bay bay yapıyor bana onu verir misin dediğim de avucuma koyuyor ama mesela bul tak oyuncaklar aldım gösteriyorum anlatıyorum o ya aşırına alıp oynuyor yada oyuncağı elime koyuyor siz nasıl öğrettiniz bebeklerinize yada kaçıncı ayda bunları yaptılar