Ahsenimveben aynen öyle 😔 a101 stokta kalmamış kalsaydı bende şimdi sipariş geçecektim ama bilmiyorum nolacak böyle 400 mamaya verdim az önce bezede öyle verecem..keşke diyorum bazen hiç ev kredisine girmeseydik ekonominin bu hale geleceğini tahmin bile edemezdik..yinede bin şükür halimize bi şekilde gücümüz var alıyoruz ama hiç yapamayanları düşündükçe dahada kahroluyorım..bide acıyorım şu beze verilen paraya bebemin boğazına gitse tamam mıçıyo çöpe gidiyo ya çöpe..ne demeye bukadar zam yapıyonuz