sariKizim_akKizim 5 ay önce covid oldum koku kaybı olmuştu halaa gelmedi. Çok keskin koku olursa alıyorum oda burnumun dibinde. Ne olacak böyle mi kalacm acaba 😔
AhsenEla03 sariKizim_akKizim yaa bende aynıyım bazı kokuları alıyorum bazı şeyler çok farklı mide bulandırıcı kokuyo düzelmicek galiba bu gidişle
homosapiens sariKizim_akKizim hergün sarımsak kahve felan koklayın gelmesede koku aksatmadan hergün koklayın sinirlerınızı uyarın yani
simgesell Kardeşim iki yıldır alamıyor. Hayatım zehir oldu resmen diyor inşallah en kısa sürede geri gelir